Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Ανεξαρτητοποίηση για λόγους συνείδησης και αξιοπρέπειας.


Επιστολή Ανεξαρτητοποίησης Δημητρίου Καρκούλια
Προς : κ. Πρόεδρο Δ.Σ Δήμου Παλλήνης                      
Κοινοποίηση: κ. Δήμαρχο Δήμου Παλλήνης                                                     ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ
                                                                                                                                                         ΑΡΙΘ.ΠΡΩΤ.41598/23-10-2017
Μέλη Δημ. Συμβουλίου
Αποκεντρωμένη  Διοίκηση-Δημότες
Κύριε Πρόεδρε,                                                  
                                                                                 Γέρακας 23-10-2017
Με την επιστολή μου αυτή και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 66 του Νόμου 3852/2010 και του άρθρου 94 παρ. 4 του ΚΔΚ, πολιτικοί –ηθικοί λόγοι με αναγκάζουν να δηλώσω – καταθέσω την ανεξαρτητοποίησή μου από τη Δημοτική παράταξη «ΑΝΘΟΥΣΑ-ΓΕΡΑΚΑΣ-ΠΑΛΛΗΝΗ μια πόλη για όλους» με την οποία αναδείχτηκα   δημοτικός σύμβουλος στις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου του έτους 2014 στη Δημοτική Ενότητα Γέρακα καθώς και στις δημοτικές εκλογές του 2010.

Είμαι από τους πρώτους που από της συστάσεως του Καλλικρατικού Δήμου έδωσα την στηριξή μου στον Δήμαρχο κ. Αθανάσιο Ζούτσο (αν και επί πολλά χρόνια  ήμουν  αντιπαλός του στα κοινά ) πιστεύοντας  ότι είναι ο καταλληλότερος να ηγηθεί  του νέου Δήμου και όταν όλοι οι σημερινοί  δημοτικοί συμβουλοί του  προερχόμενοι από την Δημοτική Ενότητα  της Παλλήνης(εκτός της κ. Κουνενάκη) ευρίσκοντο  φανατικά απεναντί του με  ηγέτη τους τον κ. Εξαρχο, υποψήφιο  για το χρίσμα Δημάρχου τότε και με υπεροχή έναντι του κ. Ζούτσου.
Με την  ένταξη εμού και  όλου του «συνδυασμού μου» στην υπό ίδρυση νέα παράταξη του δημάρχου, αυτή απέκτησε δυναμική, επεκράτησε έναντι του κ.Εξάρχου και όλοι μαζί  αναδείξαμε την παραταξή μας νικήτρια σε δύο συνεχείς εκλογές.
Η μοναδική απαιτησή  για την συμμετοχή μου στην νέα παράταξη  ήταν  η λειτουργία  αυτής με συλλογικότητα, διαφάνεια στην λήψη αποφάσεων, αξιοποίηση όλων των ικανών στελεχών, ελευθερία της  γνώμης και άποψης, αρχές οι οποίες  έχουν  διαγραφεί και έχουν αντικατασταθεί από νοοτροπίες και τοποθετήσεις  όπως «εγώ  είμαι το 80/οο»του Δήμου, «το μαγαζί μου», «εγώ είμαι το αφεντικό» της πόλης «ευτυχώς που τα κάνω όλα εγώ» κ.τ.λ.
Δυστυχώς  ο Δήμαρχος κατεχόμενος από αλαζονική διάθεση και λειτουργώντας ως ένα κλειστό διευθυντήριο, αποκλείοντας οποιονδήποτε αιρετό, ελέγχει απόλυτα και διοικεί(μοναδική περίπτωση  σε όλη την Ελλάδα) μαζί με  με τον γενικό Γραμματέα του Δήμου  τις Οικονομικές   και Διοικητικές υπηρεσίες του Δήμου, τις Τεχνικές υπηρεσίες(όπου όλες οι συμβάσεις), την Πολεοδομία, την Κοινωφελή Επιχείρηση (με προυπολογισμό 1.500.000 ευρω ετησίως) Αθλητισμό –Πολιτισμό( δια της συζύγου του κ. γ.Γραμματέα) καθώς και  την Οικονομική Επιτροπή και Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.
Ο θεσμός του δημοτικού συμβούλου  στην πράξη έχει καταργηθεί  καλούμενος  μόνο να ψηφίσει αποφάσεις δια τις οποίες δεν συμμετέχει στην διαμορφωσή τους, ενώ  οι   Αντιδήμαρχοι ασχολούνται με θέματα μόνο καθημερινότητας εκτελώντας αποφάσεις   του διευθυντηρίου χωρίς και αυτοί να λαμβάνουν μέρος στην λήψη τους.
Εχει απαξιωθεί η  λειτουργία της «ευρύτερης δημοτικής παράταξης» καθόσον τα μέλη που έλαβαν μέρος στις εκλογές και δεν εξελέγησαν, καλούνται μια δυο φορές τον χρόνο «σε άρτον και θεάματα» και όχι για χάραξη πολιτικής της παράταξης όπως είχαμε  δεσμευθεί.
Η  «εντολή» όλα να περνάνε από τον γ.Γραμματέα ακόμα και οι υπογραφές των αντιδημάρχων έχει ως αποτέλεσμα το μπλοκάρισμα των υπηρεσιών, την μη  έγκαιρη εξυπηρέτηση των δημοτών, την καθυστέρηση των συμβάσεων, παρά την φιλότιμη προσπάθεια των υπαλλήλων.
Ορισμένοι «εργολάβοι» έχουν «εγκατασταθεί» στον Δήμο μόνιμα, πάντα με «νόμιμες διαδικασίες» στην δε κοινωφελή επιχείρηση συγκεκριμένη εταιρεία αναλαμβάνει  συνεχώς υπηρεσίες πολλών χιλιάδων ευρώ ετησίως με αποτέλεσμα ως Δήμος να έχουμε τα ποιο ακριβά προγράμματα από όλους τους όμορους Δήμους. 
Το κλειστό σύστημα εξουσίας και η αλαζονική συμπεριφορά της Δυαρχίας ακόμα και oρισμένων Αντιδημάρχων , παρέκκλινε της φιλοσοφίας και των αρχών της κίνησής μας. Δεν ήταν αυτή η λειτουργία που οδήγησε στη νίκη μας στις εκλογές.
Αγωνίστηκα στην διάρκεια της Αντιδημαρχίας μου να διορθώσω τα κακώς κείμενα  που αναφέρω όπως και άλλοι στην παράταξη,  χωρίς δυστυχώς  αποτέλεσμα με συνέπεια την σπίλωση και συκοφαντισή μας.
Αγαπητοί συνδημότες.
Η συνείδησή μου και η ιδεολογία μου δεν ταυτίζονται πλέον με τον τρόπο προσέγγισης και μελέτης των διαφόρων σοβαρών θεμάτων, όπως και επίλυσης προβλημάτων, με εκείνον της Δημοτικής Αρχής. Έτσι σήμερα δηλώνω ότι αποχωρώ από την παράταξη της συμπολίτευσης και παραμένω στο δημοτικό συμβούλιο ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.
Ανεξάρτητος ήμουν από την αρχή που σας είχα δώσει το χέρι μου και ανεξάρτητος θα παραμείνω. Κάποιες αξίες δεν διαπραγματεύονται και δε θυσιάζονται όπως είναι ο σεβασμός προς τους δημότες και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Μένοντας σταθερός στις αξίες και στα πιστεύω μου θα συνεχίσω να δίνω  τον αγώνα μου από τη θέση του ανεξάρτητου Δημοτικού Συμβούλου   με  στόχο την διασφάλιση των συμφερόντων του δήμου(ιδίως των οικονομικών) και την ενημέρωση των δημοτών για ποιους λόγους ο σημερινός Δήμαρχος δεν αξίζει πλέον να διοικεί αυτή την πόλη.

Δημήτριος Καρκούλιας, Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Παλλήνης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ και τώρα απόφαση -πίεση για να μπει τέλος στους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς

Εκφράζοντας την αγωνία συμπολιτών μας για τον κίνδυνο της κατοικίας τους από τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς